ארבעה בכירים ב'אגד' נחקרו באזהרה במשטרה

    דובר אגד, רון רטנר, מסר בתגובה כי "אנו מנועים מלהגיב עד למיצוי החקירה. אגד משתפת פעולה עם משטרת ישראל בחקירה ככל שנדרש. אנו מאמינים שיוכח שלא נפל פגם בהתנהלות אגד כארגון המספק מדי יום, באמצעות אלפי נהגים, שירות מקצועי תוך מחויבות עליונה לבטיחות הנוסעים"
    דוד לזר 1 Comment on ארבעה בכירים ב'אגד' נחקרו באזהרה במשטרה

    התפתחות בחקירת תאונת הדרכים הקטלנית שבה נהרגו ששה נוסעי קו 402 של חברת אגד • הבוקר נחקרו באזהרה ארבעה בכירים בחברת 'אגד' בחשד לגרימת מוות ברשלנות • כל הפרטים

    דובר אגד, רון רטנר, מסר בתגובה כי "אנו מנועים מלהגיב עד למיצוי החקירה. אגד משתפת פעולה עם משטרת ישראל בחקירה ככל שנדרש. אנו מאמינים שיוכח שלא נפל פגם בהתנהלות אגד כארגון המספק מדי יום, באמצעות אלפי נהגים, שירות מקצועי תוך מחויבות עליונה לבטיחות הנוסעים"
    16:20
    07.05.24
    איתי גדסי No Comments on רק ספין? דיווח: הרב שמואל אליהו יתמודד לרבנות הראשית

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    התפתחות בחקירת תאונת הדרכים הקטלנית שבה נהרגו ששה נוסעי קו 402 של חברת אגד, הבוקר (שלישי) נחקרו באזהרה ארבעה בכירים בחברת 'אגד' בחשד לגרימת מוות ברשלנות, בין החשודים מנהל מחוז ירושלים בחברה, קצין הבטיחות של המחוז וראש אגף משאבי אנוש של המחוז.

    כמו"כ, בכיר חמישי, קצין הבטיחות הארצי בחברה, זומן להעיד במשטרה, ועל פי הדיווח בערוץ 2 – החקירה מתנהלת על ידי בוחני התנועה באגף התנועה של המשטרה.

    בכירי החברה חשודים שאפשרו לביטון להמשיך ולשמש כנהג זאת למרות העובדה שהוא היה מעורב בעבר בתאונות דרכים חמורות בשל צורת נהיגתו הבעייתית.

    נהג האוטובוס חיים ביטון, שוהה בימים אלה במעצר בית וזאת בשל החשד לגרימת מותם ברשלנות של נוסעי האוטובוס.

    דובר אגד, רון רטנר, מסר בתגובה כי "אנו מנועים מלהגיב עד למיצוי החקירה. אגד משתפת פעולה עם משטרת ישראל בחקירה ככל שנדרש. אנו מאמינים שיוכח שלא נפל פגם בהתנהלות אגד כארגון המספק מדי יום, באמצעות אלפי נהגים, שירות מקצועי תוך מחויבות עליונה לבטיחות הנוסעים".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      כנראה שהדובר המתועב של אגד לא נוסע באוטובוסים, אחרת לא היה פולט את השטויות שפלט, כל מי שקצת דעת [מספיק קצת] בקודקודו מתפלל כל העת לנפילתה של החברה המושחתת הזו, לא יכול להיות שירות גרוע מאשר נותנת החברה הזאת לנוסעיה, ב"ה שברוב הארץ זרקו אותם מהשירות הבינעירוני, ובעז"ה יקרה כן אף בי-ם ובשאר הארץ. [לדוגמא, שמעתי ממישהו שעבד שם בשירות לקוחות, שההוראה שם שאם לא מוצאים במהירות את התשובה לשאלת הלקוח, לענות ללקוח שאין כזאת נסיעה, וככל שהעובד עונה על יותר שיחות יש לו יותר בונוס, כל מילה מיותרת].